پكيج تا ثروت

۲۲ بازديد

آيا بلافاصله پس از پرداخت اين مجموعه را ميتوانم دانلود كنم؟
بله، پس از پرداخت به صفحه دانلود هدايت ميشويد و به راحتي و سريع ميتوانيد با سرعت بالا مجموعه را دانلود نماييد.
اگر بعد از پرداخت به هر دليلي اينترنتم قطع شد يا هر مشكل ديگري كه نتونم كتابو دانلود كنم چكار كنم؟
لينك دانلود علاوه بر نمايش براي شما براي اطمينان خاطر و رضايت شما به ايميلتان هم ارسال ميشود كه در صورتي كه بخواهيد بعدا هم فايل را دانلود كنيد به آساني به آن دسترسي داشته باشيد.
مقدار درآمدي كه از اين پكيج بدست مي آيد چقدر است؟ ماهيانه چقدر؟
درآمد شما به واسطه اين مجموعه از همان روزهاي اول بر اساس فاكتورهايي كه خدمتتان عرض شد ميانگين بين ۱۰۰,۰۰۰ تومان الي ۸۰۰.۰۰۰ تومان است و پس از چندماه كاركرد ميتواند تا ماهيانه ۵۰ ميليون تومان هم افزايش پيدا كند كه همه بر اساس برنامه ريزي و بودجه بندي و وقت هايي كه شما ميگذاريد بستگي دارد و نه خيلي زياد بلكه روزي ۲ الي ۳ ساعت زمان يا حتي براي برخي كارها كمتر و البته تلاش شما هم نتيجه ساز ميباشد.
آيا من مجبورم براي كسب درآمد , براي هميشه با اين پكيج كار كنم؟ اگر يك روز كار نكنم , در آن روز درآمدي نخواهم داشت؟
مسلماً خير! شما پس از گرفتن ايده ي مورد نظر يا آموزش مورد نظر از اين پكيج و فراگيري راهكاري بسيار هوشمندانه و غير قابل رقابت از اين پكيج ديگر نياز به اين پكيج نخواهيد داشت و فقط اين مجموعه مانند چراغ قوه ي شما در تاريكي هدايت كننده مسير شما در امر كسب و كار خواهد بود. زيرا شما در يك كار جا افتاده اييد و درآمد ثابت اينترنتي شما هم دائمي خواهد بود، بدين شكل كه حتي اگر ۱ هفته هم به اينترنت سر نزنيد درآمدي از شما كسر نخواهد شد و همچنان رو به افزايش است و اين يعني دقيقا تجارت الكترونيكي به واسطه هوشمندي شما.
آيا اين پكيج آموزش فارسي مي باشد؟ يا خير؟ چون من به زبان انگليسي وارد نيستم.
پكيج توسط بنده به واسطه تجربه ۱۲ ساله كاركردن با اينترنت طراحي و آماده سازي شده است و به صورت فول فارسي ميباشد و همچنين متذكر شويم بهترين مجموعه ايي به نظر خريداران ميباشد كه تا به امروز در جهت كسب درامد بسيار جديد با اصولي كاملا متفاوت در فضاي مجازي عرضه و آماده سازي شده است.
آيا امكان كار با اين پكيج در منزل هم وجود دارد؟ يا اينكه بايد امكانات خاصي داشته باشم؟
براي اجراي آموزش هاي اين پكيج شما جز به همين اينترنت به هيچ ابزاري نياز نداريد! همچنين براي اكثر طرح هاي به كار برده شده در اين پكيج حتي نياز نداريد بودجه ي اوليه براي شروع داشته باشيد!!! در بخش بالا توضيح داده شد كه بعضي طرح ها به هيچ عنوان نياز به سرمايه اوليه ندارند و در عنوان آنها بسيار شديد مشهود است! پس خيالتان راحت باشد ازين منظر كاملا تضمين شده است.
من اطلاعات زيادي در مورد اينترنت و تجارت الكترونيك ندارم آيا مي توانم به كسب درآمد بپردازم؟
تمامي افراد مي توانند از اين پكيج استفاده كنند هم افراد تازه كار و مبتدي و هم افراد حرفه اي اين پكيج تمامي رموز و ريزه كاري هاي اينترنت بعلاوه ايده هاي اجرا نشده و كارهايي كه به آساني ميتوانيد با كمي تلاش به ثروت دست پيدا كنيد را به شما آموزش مي دهد فكرو استعداد شماست كه تعيين كننده است نه تجربه يا سن شما.
من قبلا چند دفعه پكيج كسب درآمد از اينترنت خريداري كرده ام. مي ترسم كه اين محصول نيز مانند آنها بي فايده باشد.
ترس شما كاملا منطقي است، متسفانه همه ما نخسين بار وعده هاي كسب درآمد از اينترنت با رقم هاي نجومي در كمترين زمان ممكنه شديم كه با خريدن پكيج هاي بي ارزش از كسب درآمد دنياي الكترونيك منصرف شديم و دلسرد شديم و حالا با ديدگاه معقولانه و با دقت بيشتري اين موضوع را بررسي ميكنيم. اما بر اساس اطلاعاتي كه ما در بالا و نحوه كار اصلي پكيج در اختيارتون گذاشتيم و مانند باقي فروشنده هاي كذاب و رياكار كه جرات افشاسازي اطلاعات داخلي آموزش خودشون رو ندارن اينكار را نكرديم و تمامي بخش هاي آموزشي كه قرار است در اختيارتان قرار دهيم به همراه ميزان درآمد آنها شفاف سازي كرديم، پس مطمئنا ديد شما نسبت به اين موضوع كاملا باز و عاقلانه خواهد بود.
درآمدي كه من از اين پكيج به دست مي آورم چگونه به دست من خواهد رسيد؟ آيا درآمد من به تومان است يا دلار؟
واقعا خنده دار است كه كسي بخواهد از صفر به شما آموزشي ارائه كند كه بخواهد شمارا در كسب درآمد ارزي (به دلار و يورو) سوق دهد! شما بايد بنياد مالي خودتان در كشور خودتان ايران عزيز را قوي كنيد و سپس وارد بازارهاي ارزي شويد! اينكه از صفر شمارا به اجبار با خطرات و ريسك هاي حساب هاي ارزي خارجي كه در بانكهاي نامعتبر پرفكت ماني و ايگولد و ايگوپي كه شركتي بيش نيستد و غيره بخواهند فريب دهد جاي بس لبخندي دارد!! به همين عنوان بوده كه كليه آموزش هاي اين پكيج فقط با گردش مالي ريال و پرداختي ها همه به تومان به حساب ايراني شما خواهد بود.
[مهمترين سوال] آيا واقعا به اين پكيج مي توان اطمينان كنم كه درامدي تضميني براي من داشته باشد؟
به طور ويژه ايي بايد بگوييم خوشبختانه درآمد اين مجموعه كاملا واقعي، قطعي و مسلم است، در واقع اين پكيج قرار است براي شما يك شغل ثابت ايجاد كند كه بسياري از افراد در سطح اينترنت ايران آنرا در اختيار دارند! شغل يعني كاري كه شما شروع ميكنيد و تا پايان عمر بخشي از درآمد يا تمام درامد زندگي شما را تامين كند، بنابراين مطمئن باشيد كه از اين پكيج درآمد هاي بسيار خوب و غيرقابل توجيهي كسب خواهيد كرد كه توضيحش براي ديگران و دركش براي ديگران واقعا غيرقابل قبول خواهد بود! به واسطه اين درامد ها ميتوانيد حتي پس انداز خوبي هم داشته باشيد و توجه كنيد كه اين ميزان درآمد نامحدود و فقط محدود به تلاش شماست، يعني هرچقدر بيشتر تلاش كنيد و زمان بيشتري بگذاريد درآمد بيشتري هم خواهيد داشت! يكبار ديگر خاطرنشان كنيم كه در اين پكيج به هيچ عنوان روش هاي بي فايده زيرمجموعه گيري و كليكي جايگاهي ندارند! در اين مجموعه فرا ميگيريد چگونه در چند عمل بسيار ويژه خودتان رئيس كارها و درامد خودتان باشيد و تنها و بدون كمك هيچ فردي كار كنيد! شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود. و در آخر بايد خدمتتان عارض باشيم كه بخش اثبات درامدها هم در بالاي سايت براي همين منظور جهت اثبات بيشتر خدمتتان قرار گرفته است.
براي من پشتيباني مهم است! پشتيباني شما چگونه است؟
بزرگترين اصل كسب و كار در ۲ چيز است! پشتيباني، تلاش! شما تلاش كنيد و ما پشتيباني ميكنيم! شما امكان ندارد در زمينه يادگيري مسائل از اين مجموعه دچار مشكل شويد و ما آن را به سرعت رفع نكنيم، كافي است بعد از خريد با شماره پيگيري بانكي خود يك تيكت براي ما ارسال كنيد! سرعت پاسخگويي ما باعث شگفتي شما خواهد شد!
چگونه به سايت شما در خريد اين اعتماد كنم؟
اعتبار ما با دارا بودن رتبه هاي ويژه ايي مانند (دريافت تقديرنامه كارآفرين برتر كشوري - ثبت سايت در ستاد ساماندهي وزارت ارشاد و دريافت نماد - تضمين ۶ ماه پشتيباني ويژه - گارانتي بهترين قيمت - تضمين ارائه آپديت هاي رايگان بعدي - دريافت فوري و سريع پس از پرداخت) كه در پايين سايت قابل مشاهده است تضمين شده خواهد بود. همچنين ما در صدد دريافت تنديس وب برتر، تنديس دوك كيفيت و تنديس هفت ستاره حمايت از مشتريان هستيم.

لــوح تقـدير كارآفرين بـــرتر كشـوري
كد استعلام: KQR۹۵۰۴۰۰۰۰۰۷۲۲A

خريد فايل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.